Yung Miami's Secret | City Girls - The Series

  Ditonton 1,092,516

City Girls

Bulan Yang lalu

In Part 1 of the City Girls Series, Yung Miami is carrying on the brand & the name of the City Girls, but it's something she is hiding.
Stream/Download City Girls' "City On Lock" Here: QualityControl.lnk.to/CityOnLock

Follow City Girls Everywhere:
Instagram: citygirls
Twitter: citygirls

Komentar
City Girls
City Girls Bulan Yang lalu
What did y'all think of Episode 1?
Alexander Davis
Alexander Davis 4 hari yang lalu
@Al Lomax periodt
Alexander Davis
Alexander Davis 4 hari yang lalu
Dope
jhnsn1
jhnsn1 8 hari yang lalu
Love it!
arianna Brown
arianna Brown 9 hari yang lalu
โคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโค๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
arianna Brown
arianna Brown 9 hari yang lalu
I liked it
Izuiรฉn
Izuiรฉn Hari Yang lalu
bruh i hate when yall was dogging her out like jt go hella hard and yung miami sucked but she held the whole damn group to the top by her damn self like give her credit she go hard ass fuck
Kini Jo
Kini Jo 2 hari yang lalu
I like how QT/Coach held Miami down. They in business of making money ๐Ÿ’ฐ but Iโ€™m glad they have a heart โค๏ธ and treated Miami like family ๐Ÿ’ฏ
Thee American juice
Thee American juice 2 hari yang lalu
Young Miami is really really cute
She.BriannaR
She.BriannaR 3 hari yang lalu
In conclusion, EVERY bad bitch needs a Caresha in their life. I love yโ€™all. โค๏ธโœจ
Kristen Watkins
Kristen Watkins 5 hari yang lalu
AWEEE OMG SHE SOOO STRONG ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบโ™ฅ๏ธ
Alexis Robertson
Alexis Robertson 6 hari yang lalu
yโ€™all so simple minded in the comment, they wouldnโ€™t want no abortion, they just wanted to know. she said โ€œit feels like a familyโ€
Pdrew
Pdrew 6 hari yang lalu
Why they acting like theyโ€™re the dads tf
Antoine 4.0
Antoine 4.0 7 hari yang lalu
Whatโ€™s the song at 1:56
arianna Brown
arianna Brown 9 hari yang lalu
I criied to this because its sad i didn't know you were pregnant
Jadeebabyyy _
Jadeebabyyy _ 9 hari yang lalu
caresha is a boss .
jamari miles
jamari miles 9 hari yang lalu
why tf am i crying because she crying ๐Ÿ˜ญ.
Empress BlacCC
Empress BlacCC 9 hari yang lalu
๐Ÿ–ค๐Ÿ™Œ๐Ÿพ๐Ÿคž๐Ÿพ๐Ÿ‘‘๐Ÿ˜˜๐ŸŒ....
Lamiyah and skyy gang Squad
Lamiyah and skyy gang Squad 10 hari yang lalu
I know I love the city girl me and my friend was like She is jet and Iโ€™m Miami
Tee Giavonni
Tee Giavonni 10 hari yang lalu
She end up doing it all For a while and city girls STILL on top !
luhh mookaa
luhh mookaa 10 hari yang lalu
If loyal was a person ๐Ÿ˜Œ she held it down !
luhh mookaa
luhh mookaa 10 hari yang lalu
She ainโ€™t look 5months๐Ÿ˜ฉ man Iโ€™m proud of her fr
Katarina Jones
Katarina Jones 10 hari yang lalu
shes a real one
J Nise
J Nise 12 hari yang lalu
She held it down fashoo ! Much respect
Nija Ni
Nija Ni 12 hari yang lalu
so happy she hid that. smart !! she did what she had to do
Pretty C
Pretty C 14 hari yang lalu
I literally cried.
SchocoMacGirl
SchocoMacGirl 14 hari yang lalu
not gonna lie, I put subtitles on...and it didn't help at all :D But I believe I got the message though :)
Sade Regina
Sade Regina 14 hari yang lalu
Seems like she went harder when she got pregnant!
shevypearl
shevypearl 15 hari yang lalu
I ain't know I was about to cry the WHOLE TIME but I did. God Bless yall.
jim jones
jim jones 16 hari yang lalu
I CAN'T get down with QC those 360 deals gone leave city girls broke.
Jen Brinson
Jen Brinson 16 hari yang lalu
I luv luv luv every time she says prenit
brown power ranger
brown power ranger 16 hari yang lalu
Us Aquarius
Keekss
Keekss 17 hari yang lalu
๐Ÿ’ช๐Ÿพ
Rickita Realtor & Credit Repair Expert
Rickita Realtor & Credit Repair Expert 17 hari yang lalu
I'm so proud of you for keeping your baby. You are a great example of getting shit done!
The Gadson's Life
The Gadson's Life 17 hari yang lalu
Everything happens for a reason. God did that. God put a spirit of protection around that baby. That baby belongs to God.A child is a gift from God. There is nothing to be ashamed of. We live in a backwards generation. Why are people living opposite to what God want.
Edward Morgan Williams El cooper
Edward Morgan Williams El cooper 17 hari yang lalu
Love you so much my queen I need a classic twerk for Eddie
Edward Morgan Williams El cooper
Edward Morgan Williams El cooper 17 hari yang lalu
Happy birthday diamond
Trell Da Bell
Trell Da Bell 18 hari yang lalu
God bless โ™ฅ๏ธ
Queen Bluntress
Queen Bluntress 18 hari yang lalu
Damn got me in tears โค๏ธโค๏ธโค๏ธ they just getting started. Itโ€™s no where near over
TiffanyTylerr
TiffanyTylerr 19 hari yang lalu
She so smart for hiding it cause they would've been down her throat about an abortion!
CINCINNATI TWINS
CINCINNATI TWINS 19 hari yang lalu
๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐ŸฅฐI love #CITYGIRLZ you made me tear up ๐Ÿฅบ ! ๐Ÿ˜Congratulations ๐Ÿ˜Œ
MiyaRosa Newton
MiyaRosa Newton 19 hari yang lalu
Episode was good
MiyaRosa Newton
MiyaRosa Newton 19 hari yang lalu
๐Ÿ˜๐Ÿ˜cute
celo davis
celo davis 20 hari yang lalu
wait cause she got down on that stage .
Samantha Eriri
Samantha Eriri 20 hari yang lalu
Caresha really strong damn โค๏ธ
Nneka Brunt
Nneka Brunt 21 hari yang lalu
Miami held that shit Downnn without a question!!!
Simone G
Simone G 21 hari yang lalu
Man she holding it down for damn near everybody!! Her mama, sister, kids, and JT...they better never question her loyalty
BellaRena Couture
BellaRena Couture 21 hari yang lalu
Am I the only who broke down when P asked her why she didn't tell him and she just started crying??? sis is so strong!!!!
Sugarfuzz
Sugarfuzz 22 hari yang lalu
All women need to be using men for their money. Periodt! ๐Ÿค‘
Rooted Opulence
Rooted Opulence 22 hari yang lalu
I started tearing up before Caresha even started crying. Like theyโ€™re not being rude but itโ€™s still hard. It sucks that as women, we have to choose between careers and love or careers and family.
100 subs with no vid challenge
100 subs with no vid challenge 22 hari yang lalu
Why JT was in jail? Can someone tell me da reason plz?
325dominique
325dominique 23 hari yang lalu
What kind of family are we that made me tear up
Sexii Mamiana
Sexii Mamiana 23 hari yang lalu
Omg it was it was hard swallowing my tears ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Rahkya Lockhart
Rahkya Lockhart 23 hari yang lalu
period๐Ÿ˜‚โค๏ธ
Melanie Brown
Melanie Brown 23 hari yang lalu
Ahh bless her so sweet wot she said about bein pregnant an havn everytin 4 her family god bless ๐Ÿ™ ya hun an i hope u get everytin u ever dream of x
X1 Mayaa
X1 Mayaa 23 hari yang lalu
I cried this whole video
Rozella Edwards
Rozella Edwards 23 hari yang lalu
๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜.
Danielle Jackson
Danielle Jackson 23 hari yang lalu
Iโ€™m just glad so many people stuck it out with her and everybody cause you can tell she felt pressured to push forward for us as her fans even twerking and stuff with the baby I forever will show love because of that
Sabrina Willson
Sabrina Willson 23 hari yang lalu
This is what they do to woman .. you need to be strong.. you pregnant put it aside be strong be strong... We tired Black women are sacred we are not strong..
Alicia Whitlow
Alicia Whitlow 23 hari yang lalu
You did that boo you hold it down strong black woman you kept your head high much respect and the baby is so pretty
Chyna Whyte
Chyna Whyte 24 hari yang lalu
I love the city girl's ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Michaela Bostick
Michaela Bostick 24 hari yang lalu
iโ€™m tearing up ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿ˜ญ
pilar lee
pilar lee 24 hari yang lalu
Naw fr you held it down .. proud of you boo
Sweet T
Sweet T 24 hari yang lalu
I โค๏ธ the city girls!! Even my bf loves their music ๐ŸŽถ
Kamani Webb
Kamani Webb 24 hari yang lalu
QC really a team !